Odder Jagtforening

Velkommen til Odder Jagtforening - en aktiv forening med ca. 300 medlemmer. Foreningen er til for medlemmernes skyld - vi vil gerne høre din mening og dine forslag til fremtidige aktiviteter, kontakt blot formanden eller en af de andre bestyrelsesmedlemmer og desuden kan du få indflydelse ved at stemme til generalforsamlingen.  I Odder Jagtforening er vi optaget af igennem vore aktiviteter at højne jagtetikken og jagtens omdømme i det hele taget. I denne menu kan du læse grundlæggende oplysninger om foreningen - herunder kontakt til bestyrelsen.
Foreningen arrangerer hvert år en hel del aktiviteter med fokus på godt jægerhåndværk, socialt samvær og jagtlige aktiviteter for både nye og for erfarne jægere. I jagtsæsonen har vi fællesjagter for medlemmerne. Alt dette kan du læse om under menuen Aktiviteter, og du kan under nyheder og fotoalleri se beskrivelser af vore afholdte arrangementer.
Ønsker du at blive medlem, så brug "Bliv medlem" knappen i bunden eller kontakt foreningens kasserer.